Tirgus izpēte – svarīga gan jaunizveidotam uzņēmumam, gan biznesam ar desmitiem gadu pieredzi

Veiksmīga un dinamiska uzņēmuma attīstībā nozīmīgu lomu ieņem tirgus izpēte, kas palīdz apkopot aktuālo informāciju un analīzi par tirgiem, kuros uzņēmums darbojas vai kuros plāno sākt darbību. Tirgus izpēte ir informācijas par patērētājiem, konkurentiem un mārketinga programmu efektivitāti apkopošana un analīze. Lai gan tirgus izpēte ir būtiska uzņēmējdarbības uzsākšanai, tā ir noderīga arī jau ilgstoši strādājošajiem uzņēmumiem, lai palielinātu peļņu.

Prakse rāda, ka uzņēmumi, kas regulāri seko līdzi izmaiņām tirgū un analizē tā norises, ir konkurētspējīgāki un balstoties uz informāciju par atsevišķām nozarēm, tirgiem, klientiem un konkurentiem var pieņemt stratēģiski svarīgus lēmumus, no kuriem tālāk atkarīga uzņēmuma nākotne un attīstība.

Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs (SDTIC) nodrošina kvalitatīvus pētījumus, gan sabiedriskās domas, gan tirgus izpētes procesā.

“Tirgus izpēte ir iespēja ne tikai būt soli priekšā konkurentiem, bet arī paātrināt reakciju uz izmaiņām tirgū, noteikt draudus un iespējas, paaugstināt klientu pašreizējo un nākotnes vajadzību izpratni, kā arī uzlabot stratēģisko plānošanu. Piemēram, ja tirgus izpēte neliecina par produkta vai pakalpojuma pieprasījumu, piedāvātais bizness, visticamāk, nebūs dzīvotspējīgs. Uzņēmējiem vienmēr ir nepieciešams pārbaudīt sabiedrības interesi par jauniem produktiem vai pakalpojumiem, lai reaģētu uz klientu vajadzībām. Tāpat tirgus izpēte ir iespēja uzraudzīt nozares un ekonomikas tendences un izstrādāt stratēģijas, lai pielāgotu uzņēmējdarbību mainīgajai videi,” skaidro SDTIC vadītājs Alberts Jodis.

Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs ir inovatīva pētījumu aģentūra, kas orientējas uz regulāru sabiedrības viedokļu un sabiedriskās domas apzināšanu un dažādu tirgus sektoru izpēti. Tās mērķis ir nodrošināt klientus ar atbildēm uz viņiem interesējošiem jautājumiem – gan par vispārēju sabiedrības viedokli, gan konkrētām tirgus nozarēm un problēmām.

SDTIC ir pieredze vairākos pētījumu veidos, tai skaitā uzņēmuma izvērtēšanā, zīmolu novērtēšanā, darbinieku apmierinātības pētījumos, klientu apmierinātības pētījumos, patērētāju analīzē u.c.

Plašāka informācija par SDTIC pakalpojumiem un pieteikuma forma šeit: http://pieteikums.lv/tirgusizpete.

Komentāri

cumshots vines.https://www.yoloxxx.com/

www.yaratik.pro