SDTIC: Uzņēmēji dod priekšroku klientu apmierinātības pētījumiem

Viens no pieprasītākajiem pētījuma veidiem joprojām ir klientu apmierinātības pētījumi, liecina Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centra (SDTIC) veiktās aptaujas dati. Ar pētījuma palīdzību iespējams noskaidrot gan to, kādus klientu servisa standartus ievēro jūsu darbinieki, gan to, kādu apkalpošanu sagaida jūsu klienti. Šādi pētījumi palīdz stiprināt klientu lojalitāti un kā veicināt sekmīgas attiecības starp darbiniekiem un klientiem.

SDTIC veiktā aptauja liecina, ka vairums veic klientu apmierinātības pētījumu, lai uzlabotu uzņēmuma darbības rādītājus, noskaidrotu klientu vajadzības, kā arī, lai noskaidrotu klientu apmierinātību ar organizācijas darbiniekiem un servisu.

“Klientu apmierinātības pētījumi palīdz noskaidrot ne tikai objektīvu informāciju par klientu apmierinātību ar jūsu servisu, bet arī ļauj atklāt būtiskākos trūkumus klientu servisā un izstrādāt reālu plānu, lai turpmāk darbotos daudz veiksmīgāk,” norāda SDTIC vadītājs Alberts Jodis.

Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs ir inovatīva pētījumu aģentūra, kas orientējas uz regulāru sabiedrības viedokļu un sabiedriskās domas apzināšanu un dažādu tirgus sektoru izpēti. Tās mērķis ir nodrošināt uzņēmējus ar atbildēm uz viņiem interesējošiem jautājumiem – gan par vispārēju sabiedrības viedokli, gan konkrētām tirgus nozarēm un problēmām.

SDTIC ir pieredze vairākos pētījumu veidos, tai skaitā uzņēmuma izvērtēšanā, zīmolu novērtēšanā, darbinieku apmierinātības pētījumos, klientu apmierinātības pētījumos, patērētāju analīzē u.c.

Plašāka informācija par SDTIC pakalpojumiem un pieteikuma forma šeit: http://pieteikums.lv/tirgusizpete

Komentāri