Vai video satura veidošana ir nepieciešama katram uzņēmumam?

Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā uzstājās arī izaugsmes entuziasts, trīs grāmatu autors, SHOWANDTELL.LV video aģentūras radītājs Āris Birze, kas runāja par to, kā pārdod digitāli ar video palīdzību un vai šāda prakse ir noderīga visām organizācijām.

Viņš atzina, ka, lai arī internets ir pilns ar dažādiem video, maksimums nebūt nav sasniegts. Vienlaikus viņš atzina, ka “jo vienkāršāk tu rādi un stāsti, jo vairāk cilvēku saprot.”

Atbildot uz jautājumu, vai visiem uzņēmumiem nepieciešams video saturs, eksperts norādīja, ka vispirms jāatbild uz svarīgu jautājumu. “Vai cilvēks, kurš no jums pērk, lieto telefonu? Vai viņam ir “Facebook”, “Instagram”, “Linkedin”, “Tiktok”? Ja atbilde ir jā, tad jūs varat šo cilvēku aizsniegt,” sacīja Ā.Birze.

“Ir teiciens, ka bilde pasaka vairāk kā 1000 vārdu, bet jūs nezināt, ko tā bilde tam cilvēkam pasaka. Ar video jūs varat pateikt un parādīt tieši to, ko vēlaties pateikt un parādīt – kas ir jūsu produkts, kāds ir jūsu pakalpojums, ko ar to darīt u.tml.,” atzina eksperts.

“Veidojot personīgo zīmolu, ar laiku saproti, ka tas sniedz priekšrocības veidot uzticību ar visiem, kas skatās,” sacīja Ā.Birze, norādot, ka tehnoloģijas diezgan labi palīdz panākt un vairot šo uzticamību.

PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024 piedalījās arī biznesa pārrunu vadības eksperts Ēriks Burkevics,TRIVIUMS trenere, mentore un klientu “advokāts” ar vairāk nekā 15 gadu pieredzi Jekaterina Mehtijeva,uzņēmējs, VADĪTĀJU SKOLAS vadītājs Kaspars Cveiģelis,BORN DIGITAL Latvia vadītājs Gatis Hasners,GROWING līdzīpašniece, biznesa trenere un konsultante Jana Strogonova, EXCELLENT LATVIA biznesa attīstības vadītājs Kārlis Klovāns, CUBE biznesa attīstības vadītāja Madara Intenberga, IZAUGSMES TELPA dibinātāja un izaugsmes trenere Līga Līdeka.

Komentāri

cumshots vines.https://www.yoloxxx.com/

www.yaratik.pro