Ceturtdien, 11. aprīlī, tiešsaistē norisinājās PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024, kurā uzstājās GROWING līdzīpašniece, biznesa trenere un konsultante Jana Strogonova, runājot par to, kā emocionālā inteliģence var palīdzēt pārdot vairāk.
Viņa norādīja, ka labākie pārdevēji pārdod par 32% vairāk nekā viduvējie pārdevēji, bet vājākie par 32% mazāk nekā viduvējie. “Atšķirība ir spējā izprast un pārvaldīt savas un potenciālo klientu emocijas,” norādīja J. Strogonova.
“Tas, kā mēs jūtamies, ietekmē mūsu uzvedību. Kā, piemēram, ja mēs jūtamies satraukti, mēs varam kļūt agresīvi. Ja mēs jūtamies izsmelti, tad mēs vairāk fokusēsimies uz problēmām. Ja mēs jūtamies novērtēti, tad mēs esam gatavi darīt vairāk,” atzina eksperte.
“Tā kā emocijas ietekmē mūsu uzvedību, tās ietekmē arī mūsu darba sniegumu un kā mēs strādājam. [..] Līdz ar to negatīvas emocijas var radīt negatīvu ietekmi uz pārdošanas rezultātiem, attiecībām ar kolēģiem,” sacīja J.Strogonova.
Vienlaikus viņa atzina, ka pārdevējus neatradīsim starp tām profesijām, kurām uzticas, kaut gan, pēc ekspertes paustā, uzticēšanās ir visa pamats. “Un emocionālā inteliģence ir tā, kas palīdz uzticēšanos veidot. Emocionālā inteliģence ir prasme vadīt savas un citu emocijas. Tā ir savu emociju apzināšanās, vadīšana, citu emociju apzināšanās un sociālās prasmes,” uzsvēra J.Strogonova.
PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024 piedalījās arī izaugsmes entuziasts, trīs grāmatu autors, SHOWANDTELL.LV video aģentūras radītājs Āris Birze, biznesa pārrunu vadības eksperts Ēriks Burkevics, TRIVIUMS trenere, mentore un klientu “advokāts” ar vairāk nekā 15 gadu pieredzi Jekaterina Mehtijeva, uzņēmējs, VADĪTĀJU SKOLAS vadītājs Kaspars Cveiģelis, BORN DIGITAL Latvia vadītājs Gatis Hasners, EXCELLENT LATVIA biznesa attīstības vadītājs Kārlis Klovāns, CUBE biznesa attīstības vadītāja Madara Intenberga, IZAUGSMES TELPA dibinātāja un izaugsmes trenere Līga Līdeka un PĀRDOŠANAS SKOLAS vadītājs.