Toms Madžulis: Kāpēc pārdošanas komanda nesasniedz KPI? Pārdevēju psiholoģija un kā to izmantot savā labā
Azartiskais pārdošanas entuziasts Toms Madžulis, PĀRDEVĒJA DIENASGRĀMATA vadītājs, 17. oktobrī tiešsaistes biznesa konferencē “PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024” sniedza ieskatu pārdevēju psiholoģijā un atklāja, kāpēc tradicionālās pārdošanas taktikas bieži vien nespēj nodrošināt gaidītos rezultātus. Viņš pievērsās manipulācijas tumšajai pusei un izskaidroja, kā tā var radīt problēmas ilgtermiņā.
“Mazi sapņi pārvēršas lielos projektos, ja vien ir drosme, pacietība un Tev deg acis par to, ko dari,” sacīja Madžulis, uzsverot aizrautības un ticības nozīmi savam darbam. Viņš skaidroja, ka pārdevēju motivācija un iekšējā degsme ir galvenie faktori, kas veicina komandas spēju sasniegt izvirzītos KPI.
“Būt labam pārdevējam nozīmē būt ‘slimīgam optimistam’, jo atteikumi no klientiem būs neizbēgami,” turpināja Madžulis. Viņš akcentēja, ka veiksmīgi pārdevēji ir tie, kas spēj saglabāt pozitīvu attieksmi pat pēc vairākkārtējiem noraidījumiem. Šāda pieeja palīdz ne tikai sasniegt mērķus, bet arī veido ilgtspējīgas attiecības ar klientiem.
Lekcijā konferencē “PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024” Madžulis dalījās ar praktiskiem padomiem, kā vadīt pārdevējus, izmantojot psiholoģijas principus. Viņš uzsvēra komunikācijas nozīmi un ieteica pielāgot pieeju katram klientam individuāli. “Tā vietā lai teiktu ‘Šis pakalpojums nav pieejams’, saki: ‘ŠEIT IR LIELISKS RISINĀJUMS, KAS ĻAUS SASNIEGT TĀDU PAŠU REZULTĀTU’,” ieteica Madžulis, norādot uz pozitīvas un risinājumos balstītas komunikācijas efektivitāti.
Madžulis arī pievērsās manipulācijas taktiku negatīvajām sekām, uzsverot, ka īstermiņa panākumi nevar kompensēt ilgtermiņa uzticības zaudējumu. Viņš aicināja pārdošanas komandas strādāt godprātīgi un veidot patiesas attiecības ar klientiem.
Noslēgumā Toms Madžulis atgādināja, ka pārdošana nav tikai darījumu noslēgšana, bet gan cilvēku sapratne un palīdzība viņiem sasniegt savus mērķus. Viņa uzstāšanās “PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024” bija vērtīgs ieguldījums ikvienam, kas vēlas uzlabot savas komandas sniegumu un sasniegt izvirzītos KPI, izmantojot pārbaudītus psiholoģijas principus un stratēģijas.