Tirgus izpēte – efektīvs veids kā uzzināt vairāk par klientiem

Uzņēmuma veiksmīgā attīstībā un izaugsmē joprojām nozīmīgu lomu spēlē tirgus izpēte. Tā ir iespēja uzņēmumam apkopot un analizēt informāciju par atsevišķām nozarēm, tirgiem, klientiem un konkurentiem no vairākiem avotiem, lai pieņemtu stratēģiski svarīgus lēmumus. Tirgus izpēte ir informācijas apkopošanas process par pircējiem, mērķauditoriju un klientiem, lai noteiktu, cik dzīvotspējīgs un veiksmīgs ir jūsu produkts vai pakalpojums šo cilvēku vidū. Tirgus izpēte ir svarīga kā uzsākot savu biznesu, tā arī to attīstot.

Uzņēmums, kas pārzina Latvijas iekšējo un ārējo tirgu, var daudz veiksmīgāk attīstīties un izprast, vai piedāvātajam pakalpojumam ir potenciāls, kādas ir klientu vēlmes un kuras būs efektīvākās mērķa auditorijas uzmanības piesaistīšanas metodes.

“Alberts.Tirgus izpēte” mārketinga speciālisti vispirms izpēta uzņēmumu, tā darbību un nosaka tā galveno problēmu un tad arī dot vērtējumu, vai būs nepieciešams patērētāju pētījums, reklāmas izpēte, uzņēmējdarbības efektivitātes analīze, zīmola novērtēšanas pētījums vai vēl kāds cits pētījums. Proti, iespējams, tā problēma, ar kuru uzņēmums vēršas pētījumu sabiedrībā, nemaz nav problēma un īstais iemesls, kāpēc uzņēmumam neiet tik labi kā gribētos, meklējams pavisam citur.

“Šodien ir gandrīz neiespējami efektīvi pārdot produktu vai pakalpojumu, ja nav veikts detalizēts tirgus pētījums. Tirgus izpētes nozīme ir tāda, ka uzņēmums iegūst risinājumu komplektu biznesa procesu attīstīšanai, peļņas palielināšanai, uzņēmuma darbības uzlabošanai, konkurentu izpētei un daudz apmierinātāku klientu iegūšanai,” norāda “Alberts.Tirgus izpēte” vadītājs Alberts Jodis.

“Alberts.Tirgus izpēte” palīdz definēt problēmu un precizēt kāda papildus informācija ir nepieciešama, savukārt pēc mārketinga pētījumu rezultātu iegūšanas tiek sastādīts plāns tālākai uzņēmuma mārketinga pilnveidošanai.

Tirgus izpēte (http://tirgusizpete.lv/) ļaus atbildēt uz svarīgākajiem jautājumiem par to, ko tu pārdod, kas ir tava darba rezultāts, kādā veidā produkts uzlabos klienta dzīvi utt. Pētījuma ietvaros iespējams paredzēt esošo produktu pārdošanu jaunajiem klientiem. No tā savukārt iespējams radīt pārdošanas stratēģiju, tai skaitā attīstīt jaunus tirgus, ieviest papildus izplatīšanas kanālus, noteikt dažādu cenu politiku pielāgošanu dažādu klientu piesaistīšanai, kā arī raudzīties uz jaunu tirgus segmentu izveidi.

Plašāka informācija par Alberta Uzņēmumu grupas pakalpojumiem šeit: https://www.alberts.lv/pakalpojumi/.

Pieteikties tirgus pētījumiem iespējams šeit: http://pieteikums.lv/tirgus-izpete-marketinga-strategijai

Komentāri

cumshots vines.https://www.yoloxxx.com/

www.yaratik.pro