Jebkurš pārdošanas uzņēmums cer, ka organizācijas labklājība un augstie rezultāti būs mūžīgi, bet pat visoptimistiskākais pārdošanas vadītājs nevar izlikties, ka tā būs pastāvīga realitāte, jo krīze jebkurā laikā var ietekmēt pārdošanas komandu. Ikviens zina, ka labāks klientu serviss palielina klientu apmierinātību, bet apmierināts un lojāls klients rada biznesa vērtības pieaugumu – tas ir īpaši svarīgi uzņēmumiem, kas darbojas B2B (business to business) segmentā.
Uzņēmumiem, kas strādā šajā segmentā, kā, piemēram, juridisko pakalpojumu sniedzējiem, dažādu uzņēmumu projektu īstenotājiem un citiem ir svarīga ir atpazīstamība un uzņēmuma tēls ļoti noteiktās cilvēku grupās, jo no to lojalitātes nākotnē būs atkarīga arī uzņēmuma darbība un konkurētspēju. Taču, lai realizētu B2B pārdošanu, ir nepieciešams arī unikāls pārdošanas process ar precīzi definētu stratēģiju. Nereti daudzi uzņēmumi joprojām izmanto neīstos komunikācijas līdzekļus jaunu klientu piesaistē un pārdošanās apjomu kāpināšanā.
Baltijas Telemārketinga centrs jau vairākus gadus piedāvā izstrādātu un pārbaudītu tehnoloģiju klientu piesaistē, kas nodrošina pārdošanas apjomu pieaugumu. Baltijas Telemārketinga centrs ar tiešā mārketinga instrumentu palīdzību pielieto dažādus risinājumus, lai saviem klientiem nodrošinātu arvien pieaugošu jaunu klientu plūsmu, kas rezultētos noslēgtos darījumos.
Turklāt tiešās izmaksas par Baltijas Telemārketinga centra pakalpojumu izmantošanu uzņēmumiem bieži vien saistītas tikai ar komisijas procentu apmaksu par jau noslēgtiem darījumiem ar no jauna piesaistītiem klientiem.
Ar pareiziem mārketinga instrumentiem pārdot iespējams visu, sākot ar ikdienā nepieciešamiem un plaši izmantotiem biznesa pakalpojumiem līdz beidzot ar luksus klases aksesuāriem vai dārgu tehniku.
Sadarbība ar Baltijas Telemārketinga centru ir iespēja pat krīzes laikā sasniegt izcilus pārdošanas apjomus un nodrošināt veiksmīgu uzņēmuma darbību.
Lai pieteiktos sarunai par iespējamo sadarbību, lūdzu, aizpildiet kontaktformu http://pieteikums.lv/pardosana , vai arī rakstiet e-pastu: [email protected] , kur detalizētāk aprakstiet savu produktu, kam būtu nepieciešams pārdošanas apjoma pieaugums.