Korporatīvā identitāte ir visu to komunikācijas līdzekļu apvienojums, kas atspoguļo uzņēmuma individualitāti – uzņēmuma nosaukums, logo, simboli un krāsas, kuras tiek izmantotas un ar kurām uzņēmums asociējas. Korporatīvā identitāte dod priekšstatu par biznesa kultūru vai personību. Izveidojot konsekventu identitāti, uzņēmums nodrošina, ka viņus atpazīs un atcerēsies. Alberta Uzņēmumu grupa saviem klientiem veido korporatīvo identitāti, lai klienti nonākot saskarsmē ar uzņēmumu to atcerētos arī tad, kad produkts, uzņēmuma pārstāvis vai reklāmas buklets neatrodas vairs tā redzeslokā.
Alberta Uzņēmumu grupas vadītājs Alberts Jodis norāda, ka spēcīga korporatīvā identitāte var uzlabot klientu izpratni un palielināt uzņēmuma konkurētspēju. “Konsekventa korporatīvās identitātes saglabāšana ir būtiska, ja vēlaties parādīt savu biznesu profesionālā gaismā. Pieturēšanās pie noteiktas krāsu un fontu paletes, konsekventa logotipa novietošana un vienādas krāsas izmantošana visā drukātajā un tiešsaistes saziņā palīdzēs uzlabot jūsu profesionālo nostāju,” skaidro A. Jodis.
Vienlaikus viņš uzsver, ka korporatīvā identitāte izpaužas arī caur komunikācijas stila, apkalpošanas pieejas un biznesa vadības principiem.
“Uzņēmums, kas iegulda korporatīvajā identitātē, dod ziņu, ka tas ir šeit, lai paliktu. Tas sūta ziņu, ka uzņēmums nopietni domā par veiksmīgu darbību un rada uzticamību,” norāda A. Jodis.
Sadarbībā ar Alberta Uzņēmumu grupu uzņēmuma personība tiek izcelta starp citiem uzņēmumiem un konkurentiem. Ikviens zina, ka klienta partneriem ir patīkami sadarboties ar spilgtu uzņēmumu, kurš apzinās sevi, savu identitāti, māk to pasniegt, rūpējas par sevi, saviem darbiniekiem un klientiem, kā arī ciena konkurentus.
Turklāt uzņēmumiem ar atbilstošu un pārdomātu tēlu (un zīmolu) ir vieglāk attīstīties, ieviest jaunus produktus, apgūt jaunus tirgus, kā arī palielināt savu produktu cenu līmeni.
Plašāka informācija par Alberta Uzņēmumu grupas pakalpojumiem un pieteikuma forma: http://pieteikums.lv/alberts.