Latvijas lidsabiedrība airBaltic paziņo, ka no 2021. gada jūlija tā uzlabo lidojumu laikā sniegtos pakalpojumus, ieviešot airBaltic SKY Service – platformu, kas lidojuma laikā būs pieejama visiem pasažieriem to mobilajās ierīcēs.
airBaltic izpilddirektors Martins Gauss (Martin Gauss) norāda: “Mēs kā lidsabiedrība nepārtraukti strādājam, lai uzlabotu pasažieru pieredzi, sākot no lidojumu rezervēšanas un beidzot ar izkāpšanu viņu vēlamajā galamērķī. Ieviešot airBaltic SKY Service, mēs speram vēl vienu soli, lai saviem pasažieriem piedāvātu personalizētāku pakalpojumu un nodrošinātu iespēju nākotnē sniegt dažādas jaunas funkcijas.”
airBaltic SKY Service ļaus pasažieriem izmantot savas mobilās ierīces, lai veiktu pasūtījumus no lidsabiedrības ēdienkartes un airBaltic Sky Shop, pārbaudītu lidsabiedrības aktuālos galamērķus un biļešu cenas, kā arī pieteiktos airBaltic Club lojalitātes programmai. Tāpat pasažieri varēs arī lasīt žurnālu Baltic Outlook un iedvesmojošo airBaltic Blog.