AS “Latvijas pasts” aicina uzmanīties no krāpniekiem, kas izmantojot uzņēmuma vārdu aicina piedalīties viltus loterijā, informēja uzņēmuma pārstāve Gundega Vārpa.
Viņa pavēstīja, ka “Latvijas pasts” fiksējis vairākus gadījumus, kad, izmantojot uzņēmuma zīmolu, tiek mēģināts īstenot krāpnieciskas darbības, elektroniskā saziņā informējot par viltus loteriju un aicinot pārskaitīt naudu mobilā tālruņa iegūšanai.
Vārpa uzsvēra, ka “Latvijas pasts” nav rīkojis loteriju un izsūtījis jebkādu šāda satura informāciju, tāpēc aicina iedzīvotājus uzmanīties no krāpniekiem, ignorēt viltus paziņojumus un vērsties Valsts policijā gadījumos, ja nauda tomēr pārskaitīta. “”Latvijas pasts” nav organizējis akcijas, kurās tiktu prasīta naudas iemaksa no klientu puses, un nav izsūtījis nekādus šāda veida paziņojumus. Krāpnieku izsūtītā informācija fiksēta gan latviešu, gan krievu valodā, un tajā apgalvots, ka adresāts laimējis mobilo tālruni, ko saņems, atbildot uz jautājumu un iemaksājot noteiktu naudas summu,” viņa sacīja.
Tāpat Vārpa informēja, ka “Latvijas pasts” par attiecīgajiem gadījumiem ir informējis informācijas tehnoloģiju drošības incidentu novēršanas institūciju “Cert.lv” un tiesībsargājošajās institūcijās.
Uzņēmums aicina iedzīvotājus, kuri saņēmuši šādus viltus paziņojumus, informēt “Latvijas pastu”, rakstot uz e-pasta adresi [email protected] un norādot precīzu veidu, kur un kādā minētā informācija saņemta.
“Latvijas pasts” nodrošina pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. “Latvijas pasts” ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums.