Edgars Untāls, biznesa un NLP treneris, savā tiešsaistes uzstāšanās reizē 17. oktobrī biznesa konferencē “PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024” izskaidroja, kā izveidot progresīvu un pelnošu online pārdošanas platformu, īpaši piemērotu produktiem ar papildu pievienoto vērtību. Viņš uzsvēra, ka, ja produkts ir unikāls un atšķirīgs, to nevar piedāvāt zemākās cenas kategorijā, un šādā gadījumā pārdošanas tunelis ir obligāts.
“Problēma — par daudz informācijas un par maz sapratnes, kā to visu reāli likt lietā,” norādīja Untāls. Viņš skaidroja, ka mūsdienu uzņēmēji bieži vien saskaras ar informācijas pārbagātību, bet trūkst praktisku zināšanu, kā izmantot pieejamos rīkus un metodes, lai veidotu efektīvu pārdošanas procesu. Konferencē “PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024” viņš aicināja fokusēties uz konkrētām darbībām, kas ved uz rezultātu.
“Pelnošs bizness ir tikai viena tuneļa attālumā — ir svarīgi atrast pareizos instrumentus un veidus, ko salikt vienā ‘tunelī’, lai bizness būtu veiksmīgāks,” sacīja Untāls. Viņš prezentēja pārdošanas tuneļa konceptu kā strukturētu pieeju, kas palīdz potenciālos klientus novadīt līdz pirkumam, skaidri izklāstot produkta vērtību un pārliecinot viņus par tā iegādi. Šis tunelis ietver visu, sākot no klientu piesaistes līdz ilgtermiņa lojalitātes veidošanai.
Uzstāšanās laikā “PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024” Untāls detalizēti izklāstīja pārdošanas tuneļa posmus. Viņš skaidroja: “Pārdošanas tunelis sastāv no satiksmes, kas atved klientu uz jūsu veikalu tiešsaistē vai klātienē; konversijas, kad klients pieņem lēmumu un izdara pirkumu; un lojalitātes, kad klients novērtē pieredzi un veic pirkumu vēlreiz.” Viņš uzsvēra, ka, pareizi veidojot katru no šiem posmiem, iespējams būtiski palielināt pārdošanas apjomus un klientu apmierinātību.
Edgars Untāls dalījās ar praktiskiem padomiem, kā integrēt pārdošanas tuneli uzņēmuma stratēģijā. Viņš ieteica izmantot mūsdienīgus digitālos rīkus un personalizētu pieeju, lai efektīvi sasniegtu mērķauditoriju. “PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024” dalībniekiem viņš demonstrēja, kā tunelis var efektīvi novadīt potenciālos klientus līdz pirkumam, skaidri izklāstot produkta priekšrocības un radot uzticību.
Noslēgumā Untāls atgādināja, ka veiksmīgs bizness prasa ne tikai labu produktu, bet arī sapratni par to, kā efektīvi to piedāvāt tirgū. Viņa prezentācija konferencē “PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024” sniedza vērtīgus ieskatus un instrumentus, kas palīdzēs uzņēmējiem attīstīt progresīvas un pelnošas online pārdošanas platformas. “Pelnošs bizness ir tikai viena tuneļa attālumā,” viņš atkārtoja, mudinot izmantot pārdošanas tuneļa iespējas, lai sasniegtu jaunus panākumus.