Efektīva publicitāte – pārbaudīta iespēja sasniegt plašāku auditoriju

Kāpēc izvēlēties publicitātes pakalpojumus, ja uzņēmums jau ir sociālajos tīklos? Ar šo jautājumu nākas saskarties visai bieži, lai gan atbilde ir pavisam vienkārša – tā ir iespēja sasniegt jaunu mērķauditoriju un veidot zīmola uzticamību. Nacionālā mediju grupa (NMG), kas ir strauji augošs interneta mediju tīkls, ko veido plaša spektra, dažādu specifikāciju interneta portāli, ar publicitātes pakalpojumiem nodarbojas jau ilgstoši un to klienti atzīst, ka sadarbība ar NMG ir stiprinājusi uzņēmuma reputāciju un palīdzējusi sasniegt ambiciozākus mērķus.

Izvēloties sadarbību ar NMG, ikvienam uzņēmumam ir unikāla iespēja izvietot uzņēmuma informāciju populārākajos NMG portālos. Šobrīd kopējā NMG interneta resursu un to lapu sociālajos tīklos auditorija (reach) pārsniedz 2 000 000 (divus miljonus) interneta lietotāju mēnesī un tuvākajā nākotnē plānots šo skaitu vēl palielināt.

Tā kā NMG sastāv no dažādu specifikāciju portāliem, tas padara auditoriju vieglāk segmentējamu, līdz ar to uzņēmumiem ir daudz vieglāk sev vēlamo ziņojumu ar reklāmas un publicitātes palīdzību nodot konkrētai mērķa auditorijai, tāpēc komunikācija ir daudz efektīvāka. Informāciju iespējams izvietot tādos portālos kā Labdien.lv, Ekonomika.lv, Dienaszinas.lv, Bizness.lv utt.

“Zīmola tēls un atpazīstamība veidojas ne tikai no aktīvas darbības uzņēmuma sociālajos medijos. Plašāka publicitāte palīdz par uzņēmumu uzzināt vairāk arī tiem, kas iepriekš par šādu zīmolu pat nav dzirdējuši. Koncentrējoties uz iekšējiem publicitātes resursiem, uzņēmumi pat neapzinās, cik daudzus potenciālos klientus tie zaudē,” uzsver NMG vadītājs Alberts Jodis.

Viņš norāda, ka publicitāte, tai skaitā reklāmraksti un preses relīzes, ir lielisks veids, kā piešķirt savam viedoklim nozīmīgumu, kā pārvarēt krīzes situācijas un atgādināt klientiem viņa devumu jūsu uzņēmuma attīstībā.

Plašāka informācija par NMG skatāma šeit: www.nmg.lv

Komentāri

cumshots vines.https://www.yoloxxx.com/

www.yaratik.pro