Iveta Liniņa: Kā pareizi strukturēts mārketinga modelis var palīdzēt palielināt pārdošanas rezultātus

Biznesa konferencē “PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024”, kas notika tiešsaistē 17. oktobrī, mārketinga un pārdošanas vadības speciāliste un pasniedzēja Iveta Liniņa sniedza padziļinātu ieskatu par to, kā pareizi strukturēts mārketinga modelis var kļūt par galveno faktoru pārdošanas rezultātu uzlabošanā.

“Integrētā mārketinga komunikācija ir saskaņota un mērķtiecīga komunikācijas procesu organizēšana, vadīšana un koordinēšana, ar kuras palīdzību uzņēmums veido dialogu ar mērķa auditorijām, veidojot vienotus ziņojumus un dizainu visos mārketinga, reklāmas un sabiedrisko attiecību kampaņu elementos,” uzsvēra Liniņa savā uzstāšanās reizē. Viņa akcentēja, ka vienota pieeja komunikācijai palīdz veidot spēcīgu un atpazīstamu zīmolu, kas ir būtiski uzņēmuma ilgtspējīgai izaugsmei.

Turpinot savu prezentāciju konferencē “PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024”, Liniņa izcēla nepieciešamību cieši integrēt mārketingu un pārdošanu. “Mārketings ir jāintegrē pārdošanā — tas ir informācijas nesējs, lai pārdošana norisinātos veiksmīgāk.” Šis princips norāda, ka mārketinga aktivitātēm un pārdošanas stratēģijām jādarbojas sinerģijā, lai sasniegtu optimālus rezultātus.

Viņa arī dalījās ar praktiskiem piemēriem, kā optimizēt pārdošanas skriptus, lai tie atbilstu uzņēmuma kopējai stratēģijai. “Efektīva pārdošanas skripta pamatā ir pielāgot to integrētās mārketinga komunikācijas kopējam stilam, dizainam, mērķauditorijai un precēm/pakalpojumiem, ko piedāvā,” skaidroja Liniņa. Tas nozīmē, ka pārdošanas komanda ir jāapbruņo ar rīkiem un zināšanām, kas atspoguļo uzņēmuma vērtības un mērķus.

Noslēgumā Iveta Liniņa aicināja uzņēmumus pievērst lielāku uzmanību mārketinga struktūras veidošanai un uzturēšanai. Viņas prezentācija konferencē “PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024” sniedza vērtīgus ieskatus par to, kā integrēts un pareizi strukturēts mārketinga modelis var būtiski ietekmēt uzņēmuma peļņu un izaugsmes potenciālu. Šie principi palīdzēs uzņēmumiem veidot efektīvākas kampaņas un stiprināt attiecības ar klientiem ilgtermiņā.

Komentāri

cumshots vines.https://www.yoloxxx.com/

www.yaratik.pro