Biznesa augstskolā Turība, uzsākot jauno studiju gadu, izveidota Komunikācijas radošā telpa “DigiCom”, kurā studentiem būs iespēja apgūt praktiskās iemaņas audio, foto un video komunikācijas materiālu veidošanā.
Komunikācijas radošajā telpā “DigiCom” studenti jau studiju procesā varēs veidot dažādus audio, foto un video komunikācijas materiālus, attīstīt savas radošās idejas un uzsākt pirmos soļus digitālajā komunikācijā.
“Tikai ideālajā pasaulē katram uzņēmumam ir tādas finansiālās iespējas, lai katrā pasākumā noalgotu profesionālu fotogrāfu vai operatoru. Reālajā pasaulē parasti vai visbiežāk uzņēmuma pasākumus iemūžina sabiedrisko attiecību speciālists, tāpēc jau studiju laikā ir tik būtiski apgūt visas nepieciešamās multimediju zināšanas, turklāt daudzi studenti jau studiju laikā veido savas mājaslapas, podkāstus, blogus un citus komunikācijas materiālus. Šī viņiem būs iespēja to visu darīt tepat augstskolā,” radošās telpas atklāšanā uzsvēra Uzņēmējdarbības vadības fakultātes prodekāne, Komunikācijas virziena vadītāja Jana Bunkus.
Komunikācijas radošā telpa izveidota arī tāpēc, ka no šī studiju gada bakalaura programmai “Sabiedriskās attiecības” tiek piedāvāta moderna specializācija – Digitālā komunikācija, kuras procesā tieši praktiskajām iemaņām tiks pievērsta liela uzmanība. “Tā kā specializācijā iekļauti studiju kursi par integrētā mārketinga satura veidošanu, influenceru mārketingu, digitālā komunikācija un digitālās komunikācijas psiholoģija, studentiem būs nepieciešams veikt radošus uzdevumus, iespējams aizvietojot pārbaudes darbus ar daudz aizraujošākiem uzdevumiem,” piebilda J.Bunkus.
Komunikācijas radošajā telpā “DigiCom” izvietota audio (mikrofoni, skaļruņi, dators skaņas materiālu apstrādei, utt.) un foto (fotoaparāts, ar kuru ir iespēja veidot arī video materiālus, nepieciešamās apgaismošanas iekārtas, utt.) aparatūra.
Biznesa augstskolas Turība rektors Aldis Baumanis radošās telpas atklāšanā studentiem novēlēja rast daudz jaunu radošu ideju, it sevišķi laikā, kad visa pasaule burtiski pārņemta ar digitālo komunikāciju. “Šis ir laiks, kad komunikācijas studenti un profesionāļi var, ja tā var teikt, izpausties, pilnā mērā, jo pasaule šobrīd dzīvo internetā, tāpēc digitālās komunikācijas iemaņas ir ļoti svarīgas – ja nekomunicēsi tu, to izdarīs konkurenti, tāpēc – uz priekšu, lai izdodas!”