Teju visi uzņēmumi mūsdienās veic mārketinga pētījumus. Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs (SDTIC) secinājis, ka starp pieprasītākajiem pētījumiem ir patērētāju paradumu analīze, uz kuru pamatojoties tiek pieņemti svarīgi biznesa lēmumi. Klientu analīze ir jebkura biznesa plāna neatņemama sastāvdaļa visos izaugsmes posmos. Analizējot klientus, jūs definējat, kas ir jūsu mērķa tirgus un varat izlemt, kā to sasniegt. Sākot ar mārketingu un beidzot ar piegādi, patērētāju uzvedības analīze atklāj visnepieciešamāko informāciju.
Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centra vadītājs Alberts Jodis skaidro, ka ikvienam preču un pakalpojumu piegādātājam ir izdevīgi zināt, kā pašreizējā tirgus situācijā uzvedas patērētājs, lai informāciju vēlāk izmantotu savā labā, prasmīgāk virzot savu biznesu un plānojot darbības stratēģijas. “Ikvienam uzņēmējam ir svarīgi identificēt savus klientus un izpētīt to vajadzības. Gan B2C, gan B2B tirdzniecībā un mārketingā jums precīzi jāzina, kam ir paredzēts jūsu produkts,” norāda A. Jodis.
Patērētāju uzvedības analīze paredz uzzināt to, kādas preces un pakalpojumi ir pieprasīti tirgū, cik no saviem ienākumiem patērētāji tērē precēm / pakalpojumiem, kādi faktori motivē patērētāju iegādāties preci / pakalpojumu, kādi ir patērētāju nākotnes nodomi, kādos apstākļos patērētājs mainītu savu rīcību u.c.
Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrs ir inovatīva pētījumu aģentūra, kas orientējas uz regulāru sabiedrības viedokļu un sabiedriskās domas apzināšanu un dažādu tirgus sektoru izpēti.
SDTIC ir pieredze vairākos pētījumu veidos, tai skaitā uzņēmuma izvērtēšanā, zīmolu novērtēšanā, darbinieku apmierinātības pētījumos, klientu apmierinātības pētījumos, patērētāju analīzē u.c.
Plašāka informācija par SDTIC pakalpojumiem un pieteikuma forma šeit: http://pieteikums.lv/tirgusizpete vai rakstot uz [email protected].