Ritvars Sebris: Metodes, kā efektīvāk un dārgāk pārdot savu pakalpojumu

Ritvars Sebris, AVER REAL ESTATE īpašnieks, savā tiešsaistes uzstāšanās reizē 17. oktobrī biznesa konferencē “PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024” dalījās ar efektīvām metodēm, kā pārdot savus pakalpojumus dārgāk un sniegt lielāku vērtību klientiem. Viņš uzsvēra, ka pārdošanas procesā būtiska ir pašpārliecinātība un spēja radīt uzticēšanos klientam.

“Ja vēlies pārdot, bet pats nevari sev noticēt, tad ir vērts vēlreiz iziet cauri klientu atsauksmēm un radīt sev iekšējo pārliecību,” sacīja Sebris. Viņš norādīja, ka pozitīvas atsauksmes un iepriekšējā pieredze ar apmierinātiem klientiem var stiprināt ticību savam produktam vai pakalpojumam, padarot pārliecinātāku arī komunikāciju ar jauniem klientiem.

Sebris arī uzsvēra, ka veiksmīgai pārdošanai ir svarīgi uztvert klientu kā līdzīgu sev. “Klients ir tāds pats cilvēks kā pārdevējs. Viņiem ir līdzīgas problēmas, līdzīgi dzīves uzskati un viņiem ir līdzīgas bažas. Ja runāsiet vienādā līmenī, tad automātiski sarunas būs vieglākas,” viņš teica. Šāda pieeja palīdz veidot uzticēšanos un veicina atklātu dialogu, kas ir būtisks ilgtermiņa attiecību veidošanā.

Viena no lielākajām problēmām, ar ko saskaras pārdevēji, ir iekšējās nedrošības sajūta un bailes par to, ko citi par viņiem padomās. “Lai pārdevējs atbrīvotos no iekšējās balss, kas vienmēr saka — ko citi par mani padomās. Tad tā ir lieta, ar ko visilgāk ir jāstrādā. Šī sajūta parasti veidojas no pagātnes pieredzēm, bet ir jācenšas saprast, no kurienes šīs pieredzes ir izveidojušās. Jācenšas tikt pāri sajūtai ‘ko par tevi padomās citi’,” skaidroja Sebris. Viņš ieteica strādāt ar sevi, lai pārvarētu šīs bailes un kļūtu pārliecinātāki savā darbā.

Konferencē “PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024” Sebris sniedza praktiskus padomus, kā uzlabot komunikāciju ar klientiem, uzdot pareizos jautājumus un precīzi formulēt klienta vajadzības. Viņš izskaidroja, ka, izprotot klienta problēmas un piedāvājot atbilstošus risinājumus, iespējams pārdot pakalpojumus efektīvāk un par augstāku cenu, jo klients novērtēs piedāvātās vērtības.

Sebris arī dalījās ar metodēm, kā izkliedēt klientu bažas un veidot ilgtermiņa saikni. Viņš uzsvēra, ka atklāta un godīga komunikācija veicina uzticību un palīdz veidot stabilas biznesa attiecības. “PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024” ietvaros viņš aicināja pārdevējus mainīt ierastās darbības, lai sasniegtu vēl augstākus rezultātus un pielāgotos mainīgajām tirgus prasībām.

Noslēgumā Ritvars Sebris atgādināja, ka pārdošana nav tikai darījums, bet gan attiecību veidošana ar cilvēkiem. Viņa uzstāšanās biznesa konferencē “PĀRDOŠANAS KONFERENCE 2024” sniedza vērtīgus ieskatus un praktiskus padomus, kas palīdzēs pārdevējiem kļūt efektīvākiem, pārdot savus pakalpojumus dārgāk un veidot veiksmīgu karjeru pārdošanas jomā.

Komentāri

cumshots vines.https://www.yoloxxx.com/

www.yaratik.pro