Tirgus izpēte kā ceļvedis – efektīvs uzņēmuma attīstības pamats

Uzņēmuma veiksmīgā attīstībā un izaugsmē joprojām nozīmīgu lomu spēlē tirgus izpēte. Tā ir iespēja uzņēmumam apkopot un analizēt informāciju par atsevišķām nozarēm, tirgiem, klientiem un konkurentiem no vairākiem avotiem, lai pieņemtu stratēģiski svarīgus lēmumus. Sabiedriskās domas un tirgus izpētes centrā (SDTIC) uzsver – tirgus izpēte ir kā ceļvedis, kas palīdz uzņēmumam uzzināt par saviem klientiem, konkurentiem, vajadzībām un citiem būtiskiem jautājumiem.

Pateicoties tirgus izpētei, uzņēmumiem ir daudz vieglāk pieņemt stratēģiski svarīgus lēmumus no kuriem tālāk atkarīga uzņēmuma nākotne un attīstība. Sabiedriskās domes un tirgus izpētes centrs nodrošina kvalitatīvus pētījumus, gan sabiedriskās domas, gan tirgus izpētes procesā.

Lai atbalstītu uzņēmuma soļus ceļā uz sasniegumiem, SDTIC piedāvā unikālu iespēju uzņēmumiem pieteikties tirgus izpētei. Individuāli pielāgojoties katra uzņēmuma specifikai, nākotnes vīzijām un esošajai pozīcijai tirgū, speciālisti izvērtēs uzņēmumu, skatīs tā piemērotību un atbilstību konkrētiem tirgus segmentiem, veiks iedzīvotāju (potenciālo klientu) aptaujas, novērtēs zīmola atpazīstamības kvalitāti un mehānismus, ja uzņēmums jau ir pastāvošs, tad veiks tā darbinieku apmierinātības pētījumus, tāpat arī klientu apmierinātības pētījumus, sniegs konsultācijas uzņēmuma profesionālai attīstībai, veiks patērētāju analīzi, reklāmu testu un efektivitātes mērījumus, produktu testus un web omnibusu, kā arī veiks jebkuru citu tirgus izpētes pētījumu, pēc konkrētas vēlēšanās.

“Tirgus izpēte joprojām ir viens no svarīgākajiem mārketinga elementiem, ar kura palīdzību iespējams noskaidrot, uz kuru pusi uzņēmumam virzīties,” uzsver SDTIC.

Plašāka informācija par SDTIC pakalpojumiem un pieteikuma forma šeit: http://pieteikums.lv/tirgusizpete

Komentāri