Uzņēmēji aizvien augstāk novērtē publicitātes pakalpojumus

Mārketings un komunikācija šodien ir viens no būtiskākajiem faktoriem, kas ietekmē un nosaka uzņēmumu attīstību. Veiksmīga publicitāte un reklāma joprojām ir spēcīgākais instruments, ar kuru pareizi rīkojoties, uzņēmuma ir iespēja sasniegt nospraustos mērķus. Tā ir iespēja personīgāk uzrunāt savus klientus, veidot dialogu ar mērķauditoriju, izcelt savus produktus un pakalpojumus, piešķirt savam viedoklim nozīmību, vienlaikus attīstot savu uzņēmumu. Nacionālā Mediju Grupa (NMG) ir atvērta sadarbībai ar uzņēmumiem, kas vēlas ieguldīt līdzekļus reklāmas un informatīvās publicitātes nodrošināšanai medijos.

Sadarbībā ar NMG ikvienam ir iespēja pastāstīt par savu darbību, precēm un pakalpojumiem plašam auditorijas lokam, virzīt savu viedokli un piešķirt tam nozīmīgumu, kā arī publicitāti izmantot krīzes situācijās, kad it īpaši svarīgi ir pateikt to, cik jūsu uzņēmumam nozīmīgs ir klients.

Izvēloties sadarbību ar NMG, ikvienam uzņēmumam ir unikāla iespēja izvietot uzņēmuma informāciju populārākajos NMG portālos. Papildus tam informācija par jūsu uzņēmumu nonāks sociālā tīkla “Facebook” lapās. Šobrīd kopējā NMG interneta resursu un to lapu sociālajos tīklos auditorija (reach) pārsniedz 2 000 000 (divus miljonus) interneta lietotāju mēnesī un tuvākajā nākotnē plānots šo skaitu vēl palielināt.

Aptverot dažādu specifikāciju mediju loku un nodrošinot aktuālu un interesantu saturu, kā arī ērtu un inovatīvu pieeju informācijas pasniegšanai, NMG piesaista plašu auditoriju – dažādu vecumu un interešu interneta lietotājus, kuriem NMG portālos iespējams atrast sev nepieciešamo.

“Publicitāte ir pārbaudīts veids kā piesaistīt sabiedrības uzmanību. Publicitāte var izrādīties noderīgs instruments potenciālo klientu piesaistei un pārdošanas apjoma palielināšanā. Ar publicitāti saistītās izmaksas parasti arī ir mazākas, salīdzinot ar citām mārketinga aktivitātēm, piemēram, reklāmu. Publicitāti var salīdzināt ar uzņēmuma reklāmas aktivitātēm, taču atšķirība ir tāda, ka reklāma tomēr vairāk koncentrējas uz pārdošanas veicināšanu, taču publicitātes virsuzdevums pamatā ir informēt un veicināt auditorijas izpratni,” uzsver NMG vadītājs Alberts Jodis.

Plašāka informācija par NMG skatāma šeit: www.nmg.lv

Komentāri