Dalībnieki atzinīgi novērtē biznesa konferencē “Personāla vadība 2023” iegūtās zināšanas un konferences organizatorisko darbu
Pagājušajā nedēļā, 23. februārī, tiešsaistē norisinājās biznesa konference “Personāla vadība 2023”, kurā nozares eksperti diskutēja par aktualitātēm un izaicinājumiem personāla vadības jomā. Personāla jomas speciālisti atzina, ka notikumi pasaulē un Latvijā ir mainījuši gan darba tirgu, gan personāla vadības jomu – arvien lielāku lomu spēlē darbinieku labbūtība, kā arī darba un privātās dzīves sabalansēšana. Kā atzīst “Biznesa Konferences” projektu vadītāja Elīna Ozola, personāla vadības konference ir izpelnījusies lielu atsaucību un labas atsauksmes organizatori turpina saņemt joprojām.
“Konferencē “Personāla vadība 2023” piedalījās vairāk nekā 300 dalībnieku – liels prieks mums ir ne tikai par šādu atsaucību, bet arī ir par to, ka konferences dalībnieki bija aktīvi un līdzdarboties griboši, kas apliecina, ka personāla vadības jomā nudien ir notikušas pārmaiņas, kas ir ļoti aktuālas. Tāpat novērojām, ka īpašu uzmanību izraisīja juridiska rakstura jautājumi par darbinieku tiesībām, kā arī par to, kā likt darbiniekiem justies darbā labi, justies iesaistītiem un atzinīgi novērtētiem,” norāda E. Ozola.
Kā liecina dalībnieku atsauksmes, konference “Personāla vadība 2023” bijusi vērtīga un sniegusi zināšanas, ko dalībnieki labprāt ieviesīs savā ikdienas darbā.
Kā pauda konferences dalībniece, PSIA “Ventspils labiekārtošanas kombināts” personāla speciāliste Ilze Ozoliņa, konference bija ļoti izzinoša, uz pārdomām vērsta: “Tā bija arī izsmeļoša un idejiska, lai iegūto informāciju varētu pielietot praksē.”
Augsti tika novērtēts arī referentu ieguldījums. “Tā kā pavisam drīz mūsu departamentā notiks reorganizācija un tiks apvienotas vairākas struktūrvienības, mums bija aktuālas visas tēmas, un visi referenti ļoti kodolīgi un augsti profesionāli pasniedza savu tēmu. Iegūtās zināšanas mēģināsim arī izmantot paši,” izteicās konferences dalībniece, Rīgas domes Satiksmes departamenta Administratīvās pārvaldes Personāla un iekšējās kontroles nodaļas personāla speciāliste Larisa Kuranova.
Tāpat liela daļa atzinīgi novērtēja arī konferences organizēšanu, atzīstot, ka tā bijusi lieliska, pat neraugoties uz to, ka notikusi tiešsaistē. “Sākumā likās žēl, ka nav klātienē, bet beigās ļoti labi izvērtās tas, ka paralēli var uzdot jautājumus un diskutēt un atbildes saņemt arī no citiem dalībniekiem čata sadaļā,” atzina GS Core personāla administratore Ieva Upīte.
Savukārt Būvniecības speciālistu sertificēšanas centra biroja vadītāja Iveta Veispale apstiprināja, ka arī rudenī apmeklēs personāla vadības konferenci. “Esmu ļoti apmierināta, jo visas tēmas un to risinājumi bija aktuāli. Par konferenci izstāstīju arī kolēģiem un priekšniekam, un saslavēju organizatorus gan par tēmu izvēli, gan lieliskajām lektorēm, gan par organizatorisko darbu,” uzsvēra I. Veispale.
Biznesa konferences organizatori izsaka pateicību gan konferences “Personāla vadība 2023” referentiem, vadītājam Aivim Ceriņam, kā arī aktīvajiem dalībniekiem, kas šo pieredzi kopumā padarīja neaizmirstamu.
“Biznesa Konferences” ir strauji augošs konferenču organizators, kura rīkotās vispārējās un nozaru konferences tiešsaistē un klātienē apmeklējuši vairāki tūkstoši dalībnieku. Kopš 2020. gada “Biznesa Konferences” organizējušas vairāk nekā 20 konferences par dažādām biznesa jomām ar vairāk kā 3500 apmeklētāju dalību.