Pandēmijas laikā reklāmas nozīme pieaugusi

Mūsdienās arvien lielāks laiks tiek pavadīts sociālajos medijos un tīklos, ko ļoti labi apzinās arī uzņēmēji, kuri kopš pandēmijas sākuma veiksmīgi pārgājuši uz komunikāciju tiešsaistē. Apzinoties, cik ikvienam šobrīd ir svarīgi būt pamanītam, Nacionālā mediju grupa (NMG) uzņēmumam sniedz iespēju īstenot efektīvu reklāmas kampaņu tiešsaistē.

Kā skaidro NMG vadītājs Alberts Jodis, reklāmas stratēģija ir ļoti svarīga, lai nodrošinātu, ka zīmols komunicē ar savu auditoriju personīgā veidā, nevis tikai cenšoties pārdot noteiktu produktu vai pakalpojumu. Tieši tāpēc arvien populārākas ir reklāmas ar vienotu saukli vai attēlu, kas uzreiz ļauj klientiem zīmolu atpazīt.

“Reklāma ir tā, kas palīdz ne tikai radīt izpratni par piedāvātajiem pakalpojumiem, bet arī reāli iegūt klientus. Vienlaikus, lai reklamētu produktu vai pakalpojumu un pārliecinātu pircējus, ir jāizstrādā reklāmas stratēģija, kuras mērķis ir sasniegt un pārliecināt klientu iegādāties produktu vai pakalpojumu. Taču jāņem vērā arī tas, ka reklāmas stratēģijas izstrāde atspoguļos arī citus uzņēmējdarbības apsvērumus, piemēram, zīmola atpazīstamības centienus un tādus mērķus kā publiskā tēla uzlabošana,” norāda A. Jodis.

Piesakoties NMG reklāmas pakalpojumiem ikvienam uzņēmumam tiek rasts individuāls risinājums un piedāvāti priekšlikumi efektīvas kampaņas radīšanai. Reklāmas kampaņas tiek veidotas ar pārliecību, ka katrs uzņēmums ir unikāls, tātad katram ir sava vienreizējā “recepte” veiksmīgam un efektīvam risinājumam.

Nacionālā mediju grupa ir strauji augošs interneta mediju tīkls, ko veido plaša spektra, dažādu specifikāciju interneta portāli, sākot no biznesa, turpinot ar sociālajiem un beidzot ar izklaides interneta resursiem.

Izvēloties sadarbību ar NMG, ikvienam uzņēmumam ir unikāla iespēja izvietot uzņēmuma informāciju populārākajos NMG portālos. Papildus tam informācija par jūsu uzņēmumu nonāks sociālā tīkla “Facebook” lapās. Šobrīd kopējā NMG interneta resursu un to lapu sociālajos tīklos auditorija (reach) pārsniedz 2 000 000 (divus miljonus) interneta lietotāju mēnesī un tuvākajā nākotnē plānots šo skaitu vēl palielināt.

Savukārt mediju grupas sociālo tīklu “Facebook” lapām seko līdzi vairāk nekā 50 tūkstoši lietotāju. Lapās ikdienas tiek izvietota uzņēmējiem aktuālākā informācija par biznesa attīstības un izaugsmes iespējām.

Uzzināt vairāk par sadarbību iespējams: http://pieteikums.lv/mediji

Komentāri

cumshots vines.https://www.yoloxxx.com/

www.yaratik.pro